המלצות

פרסונאל פילאטיס | תמר נבו | המלצות

הלקוחות שלי ממליצים

המלצות וסיפורי מקרה

מגוון השיעורים בסטודיו 

פרסונל פילאטיס

מרגישים שהעבודה בקבוצה גדולה לא תמיד מדוייקת לכם? יכול להיות שאתם צודקים..
על אף שתרגול לכשעצמו גם בקבוצה, עדיף מאשר חוסר תרגול ותקיעות פיזית
אך ישנו הבדל עצום בין תרגול בקבוצה ואפילו היא בת 5 אנשים ולכאורה אינטימית לבין להגיע לסדרת מפגשים אישיים בהם ישנה התבוננות מעמיקה בצרכים שלך וכל תרגיל מותאם לך בדיוק גם לפני וגם במהלך השהייה בתנוחה.
פילאטיס אימון אישי – מתאים לאנשים שמתמודדים עם כאב או קושי תנועתי, רקדנים שרוצים לשפר טווחי תנועה, נשים בהריון או אחרי לידה, שיקום לאחר תאונה ועוד פילאטיס באימון אישי הינו יד מושטת והקשבה מלאה לצרכים, לקשיים, ליכולות ולקצב האישי שלך. כי כל אחד מאיתנו הוא ייחודי באופיו, צרכיו ומבנה גופו

שיטת אילן לב

מטפלת בפגיעות מוטוריות כגון: כאבי גב, פריצות ובלטי דיסק, בעיות ברכיים, בעיות צוואר וכתפים, דלקות פרקים ועוד. המטופל שוכב בצורה פסיבית על מיטת הטיפולים. המטפל מניע אותו קלות ממגוון כיוונים באופנים שונים. המטפל מחפש בקשב רב אחר זרימה והפעמה טבעית של גוף המטופל, תוך הישענות אל האדמה ותנועה ללא מאמץ. כך לא נוצרים קונפליקטים בגופו של המטופל והתנועה זורמת "בשרוולי תנועה" בגוף.
מה מייחד את הטיפול פורץ הגבולות הזה? אופן הטיפול מאפשר למטופל לגלות מידע ואופציות חדשות אודות גופו ותיפקודיו. גופו מתארגן מחדש באופן טוב יותר וביצועיו משתפרים בצורה דרמטית, באופן שלו הכיר קודם לכן. טווחי התנועה והיכולות גדלים ומשתפרים.

התהליך הינו קשוב, ידידותי, מסקרן, הטיפול מתאפיין בחקירה ובלמידה עמוקה של הוצאת תבניות שגויות לתבניות בריאות ומאפשרות.
הכל נעשה בחיוך רחב ופיהוק ממסטל.

פילאטיס שיקומי

טכניקת התרגול בשיטה הינה בעלת ערכים שיקומיים רבים: ייצוב שרירי הליבה, שמירה על עבודת שרירים מאוזנת, שליטה, נשימה ועוד. כל אלה מהווים בסיס לעבודת השיקום והטיפול
אני בתחום התנועה יותר מ 20 שנה ובנוסף כ-12 שנה בתחום השיקומי, ארגז הכלים שלי כולל שיטות וטכניקות תנועה ומגע מעולם המחול והפיזיוטרפיה שעוזרות לי ליעל את תהליך השיקומי ולהגיע לתוצאות מעולות ולמענה אופטימלי לכל מתאמן.
השיטה מתאימה למגוון רחב של בעיות גב, שרירים, בלט דיסק, כאבי צוואר וכתפיים, כאבי מפרקים ובירכיים ועוד.

פילאטיס שיקומי עוזר לטפל גם במקרים של פציעות ספורט ותאונות, טרשת נפוצה, אוסטאופורוזיס ופיברומיאלגיה

פילאטיס בזוגות

חיי השגרה השוחקים והעמוסים מקשים עלינו מלבלות עם האנשים שאנחנו אוהבים.

שיעור פילאטיס לאמא ולבת / לבעל והאישה / לבנות הזוג / ובני הזוג / לחברים ולכל האוהבים

בשיעור זוגי יש לכם  אפשרות לפגוש אחת את השניה ולעשות משהו בעל ערך ביחד. בשיעור נוצר חיבור, אתם מתקרבים, נושמים ולומדים להכיר מחדש. אני רואה את הקסם, את החיוך, את המפגש המחודש והמרענן לשם שינוי.

האימון המשותף מביא איתו יתרונות רבים: מדרבן ומעלה את המוטיבציה ובכך הפעילות הופכת למעניינת ומהנה, תקשורת גופנית מחברת ומקרבת. השיעור עדין אישי ואינטימי ומאפשר עבודה פרטנית, מדוייקת בהתאם לצרכים והיכולות.

ומהניסיון שלי בעבודה בזוגות, זמן איכות ביחד מכניסה הומור, חיוך ופתיחות.

פילאטיס בהריון

מצב הגוף בהריון ולאחריו דורשים התאמה קפדנית של התרגילים הנכונים והימנעות של תרגילים אסורים בהחלט.

כמו כן על התרגול להיות מותאם לכל אישה באופן ספציפי, תוך התחשבות במצבה הגופני המיוחד. ניתן להצטרף לשיעור קבוצתי על מזרן אך אני מוצאת ששיעור פילאטיס מכשירים פרטי, מאפשר למורה לתת את מלוא תשומת הלב לאישה ההרה ולצרכיה הגופנים המשתנים מידי יום.

פילאטיס מכשירים לעומת פילאטיס על מזרן, מאפשר לגוף למקבל תמיכה רבה יותר וניתן לעבוד על קיבוע והפרדה של איברים. כמו כן ניתן לבצע תרגילים רבים יותר על המכשירים המכבדים את המגבלות ההריון.

בנוסף בעבודה על מכשירים הגוף חווה התנגדות דרך קפיצים המסייעת לנושא צפיפות העצם ועוזרת בפרט לנשים הסובלות האוסטאופורוזיס של ההריון.

פילאטיס אחרי לידה

בזמן ההריון מרכז הכובד משתנה הבטן גדלה ונוצר לחץ תוך ביטני רצפת האגן ושרירי הבטן העמוקים נמתחים היציבה משתנה ואז יש יותר לחץ על הגב התחתון
בזמן ההריון יש התיחסות לנשימה נכונה הקריטית לתהליך הלידה, שימוש מתמיד בשרירי קרקעית האגן (איסוף והרפיה), הגמשת הגב ומפרכי הירכיים ועוד

חשיבות עליונה יש לשיקום הגוף לאחר הלידה. כפי שכתבתי שרירי הבטן העמוקים ורצפת האגן נמתחים, לאחר הלידה הם מאבדים את תמיכתם וחוזקם. חיזוק שרירים אלה טרם ההריון, במהלך ההריון ולאחריו יכולה למנוע צניחת איברי האגן או אי שליטה בסוגרים ולסייע להשבת הפיזיולוגיה התקינה כפי שהיתה לפני ההריון. כל מתאמנת תבדק בנפרד לפני השיעור הראשון בין אם קבוצתי או אישי